Home again

Nu e jag hemma igen.
Vi har haft en jätte trevlig kväll.
När ja o johanna kom hem till Tulla så va hanna o diana oxå där : )
Vi skulle egentligen se film,
men vi satt oss ute på terassen och drack powerking åt chippa och snackade jätte mycket.
Om allt mellan himmel o jord verkligen, spökisar, läskiga saker vi vart med om & om folk..
Sen så flippade som vi är, satt vi på oss varsin sopsäck på huvvet och sprang runt ute i bingeby.
Vi kan verkligen ha sjukt kul ibland..
Man skall ha kul så länge man kan :)

DiieAnus, Hanna & jag


Sen så klippte hanna mitt hår oxå, vad tycks?



Nu skall jag se en film, dricka powerking och sussa : )
Sov gott, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0